středa, ledna 18, 2006

Live statistika 2005


Na konci roku jsem přemítal: co jsem vlastně viděl za koncerty? Začal jsem si to psát na papír a postupně jsem z hlubin mozku a internetu tahal vzpomínky na další a další akce. Seznam se zastavil na 57 položkách, což je při třech vícedenních festivalech dohromady 63 koncertních dní, takže víc jak koncert týdně. Nebo 2 měsíce v kuse s koncertem každej večer. Nemusí to být všechno, hlava je děravá, jen kolik piva jsem u toho musel vypít.

Nejvíc koncertů jsem navštívil v Praze (27), potom následovalo 20 dalších měst a vesnic. Jenom jeden koncert jsem viděl "za kopečkama" - v létě v Rumunsku. Mezi kluby vyhrála strahovská 007, byly tam ale i další příjemný místa. Celej maratón odstartovali Laxans v Rock Café a uzavřeli Lvmen na 007. Trošku míň jsem si užil akce, které jsem (spolu-)pořádal. Bylo jich pět. Nejvíc akcí se urodilo v květnu (9), nejmíň naopak v červenci, kdy jsem byl na cestách (2).

A na závěr 5 nejlepších:
1. The Paper Chase na 007
2. Killing Joke na Flédě
3. Nitro Mahalia na Freedimu
4. Wollongong s projekcí v Polici n. M.
5. Medications na 007

1 komentář:

Jan Jirka řekl(a)...

Já jen valim bulvy!!! :-O